Naše služby
Informační servis
V informačním terminálu vám rádi poskytneme informace o spojích, tarifech, případně o ztátách a nálezech. Volejte:
tel 353 504 518
Naši partneři
Stáhněte si Flash Player pro prohlížení tohoto obsahu.
Komerční sdělení
image
image
image

Prodej PHM

Nabídka motorové nafty

Areál Dopravního podniku Karlovy Vary, a.s., Sportovní 1, 36009 Karlovy Vary
Příjezd od Prahy - napravo, ve směru na Cheb.

Nabízíme prodej motorové nafty za nejnižší cenu, samoobslužná čerpací stanice se systémem MISS CARD.

Provozní doba:
Nonstop
pro karty MISS (smlouva)
6.00 - 14.00 platba hotově nebo kartou CCS

Kontakt Tel: 353 505 352
Mobil: 602 202717

Prodej plynu CNG

Nabídka provozních kapalin

Aktuální cena motorové nafty k datu 15.11.2019 (včetně DPH 20%): 27,90 Kč

Druh Označení Určení
AdBlue Kapalina pro redukci emisí EURO 4 a EURO 5 autobusů a nákladních vozidel se systémem SCR.

Oleje:

Druh Označení Určení
URANIA FE SAE5W-30 Motorový olej syntetický dovoluje prodloužené výměny
TRYSK TOP TIR FE 10W-40 Motorový olej polosyntetický dovoluje prodloužené výměny
GYROL 80W-90H Převodový olej
GYROL 85W-140H Převodový olej do hypoidních převodů
HV 46 Hydraulický olej
VALAR XC 2 TUK Mazací tuk
Renofluid Dextron III. Hydraulický olej

FRIDEX:

Druh Označení Určení
FRIDEX Nemrznoucí kapalina určená pro hliníkové hlavy
FRIDEX - směs 1 : 2 Směs Fridexu a destilované vody, aktuálně dle ročního období
FRIDEX ELF MAXIGEL Nemrznoucí kapalina určená pro hliníkové hlavy s protielektrostatickými vlastnostmi
FRIDEX ELF MAXIGEL - směs 1 : 2 Nemrznoucí kapalina určená pro hliníkové hlavy s protielektrostatickými vlastnostmi

Kontakt Tel: 353 505 352
Mobil: 602 202 717

Zajímavosti, které byste měli vědět:
Náš vyřazený autobus MHD jezdí v Mongolsku!

image

Většina vozidel DPKV se po vyřazení nelikviduje, ale na prvním místě je snaha o jejich odprodej. Tak se může stát, že s takovým autobusem se můžete setkat i jinde. Šok vyvolala informace od jednoho cestovatele, který do DP v r. 2002 zaslal fotografii vyřazeného autobusu Karosa B731, který potkal v mongolském Ulánbátaru. U nás byl vyřazen v roce 1999. Autobus byl stále opatřen naším trojbarevným firemním pruhem a dokonce foliovou reklamou na časopis Promenáda! Jak je ten svět malý!
Letos slavíme již 56 let naší činnosti!

image

O prvních zárodcích městské dopravy lze v Karlových Varech hovořit již od roku 1870, kdy do města začaly přijíždět první vlaky, přivážející převážně lázeňské hosty. Přibližně dvoukilometrová vzdálenost nádraží od lázeňského centra města, kde se nacházela většina ubytovacích kapacit, nebyla sice pro pěší způsob dopravy nezdolatelná, problém ale představovala velká členitost terénu, kdy bylo nutné překonat mnohdy značné výškové rozdíly.
Kloubové autobusy IKARUS 280 v DPKV.

image

Karlovy Vary byly jedním z posledních měst, kde se dlouho udržely v provozu známé maďarské kloubové autobusy Ikarus 280 a to jak na městských, tak na meziměstských linkách, obsluhovaných Dopravním podnikem, poslední dosloužily v pravidelné linkové přepravě roku 2004, v MHD ještě o rok dříve. Na evropském setkání autobusů Chabařovice Bus 2003 u Ústí nad Labem se objevil karlovarský Ikarus 280.08 ev. č. 311. Na snímku z 10.5.2003 ho vidíme na ploše ústeckého sportovního letiště Všebořice.